Mijn kerntaak is het vertalen van data naar bruikbare inzichten voor nieuwe plannen. Ik maak data-analyses voor verschillende afdelingen. De meeste zijn bestemd voor Maaltijdgemak, Groentegemak, Fruitgemak en Delhaize. Soms ook voor Inkoop, Demand en Productontwikkeling. Voor een afgewogen analyse maak ik gebruik van de expertise van mijn collega’s. De accountmanagers voegen kennis toe die ik puur vanuit de cijfers niet kan opleveren. Hierbij moet je denken aan zaken als beschikbaarheid, kwaliteit, etc.
Samen tot een goede onderbouwing komen om nieuwe plannen op te baseren geeft energie. Je merkt dat als insights uit verschillende hoeken bij elkaar komen, de plannen bijna als vanzelf ontstaan. Het geeft alle partijen die erbij betrokken zijn een goed gevoel. En dat is weer een stimulans om de plannen om te zetten in concrete vervolgstappen en acties.
Ik deel veel van mijn analyses periodiek per mail. Daarnaast loop ik ze door met Accountmanagement, die ze vervolgens meeneemt richting Albert Heijn. Bij grote commerciële plannen hebben we een andere aanpak. We brengen dan allereerst de informatiebehoefte in kaart. Dus welke data we nodig hebben en welke vragen we beantwoord willen zien. Dit zet ik vervolgens uit bij mijn contacten IRI en GFK. Samen met accountmanagers selecteer ik de beschikbare informatie uit andere bronnen. Het is een heel effectieve manier van werken, die het beste uit iedereen boven haalt.
Bij Vezet werken we er met elkaar hard aan om het de consument gemakkelijk te maken gezonder te leven. Ik vind onze positieve bijdrage aan de samenleving heel belangrijk. Het levert mij persoonlijk positieve energie op, win-win dus!
© Vezet B.V. All rights reserved | Disclaimer | Privacy | Cookiebeleid |
© Vezet B.V. All rights reserved | Disclaimer | Privacy | Cookiebeleid |